Retourneren - een bestelling afzeggen?

Kan ik een pakket weigeren bij levering?
Je kunt het pakket weigeren zodat het bij ons geretourneerd wordt. Dit duurt meestal 10 - 14 dagen. Neem je het pakket van de postbode wel aan, dan kun je dit terugsturen naar ons. De kosten zijn voor rekening van de klant mits de klant contact op neemt met  ons, zodat wij een gratis retouradres kunnen opgegeven.


Retourneren of een bestelling afzeggen?
Wanneer je na het plaatsen van een bestelling de goederen toch niet wilt ontvangen, kun je dit aangeven via onze contact-pagina of je kunt telefonisch contact met ons opnemen.
Wanneer het pakket reeds door ons verstuurd is kun je het pakket weigeren. Het pakket wordt dan retour gestuurd naar ons.
Indien je wenst gebruik te maken van je herroepingsrecht, worden kosten voor terugzending in  rekening gebracht.

Indien je een bedrag betaald hebt, zal Vitamins Direct bv dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen. Eventuele verzendkosten kunnen wij in mindering brengen.

Herroepingsrecht bij levering van producten.
Bij de aankoop van producten heb je de mogelijkheid de
retourneren afzeggen retour kosten
retourneren afzeggen retour kosten
retourneren afzeggen retour kosten
overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende veertien (14) dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. Tijdens deze termijn word je geacht zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking.

Wij adviseren je om de levering slechts in die mate uit te pakken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij de bestelde producten wenst te behouden.
Indien je van je herroepingsrecht gebruik maakt, dien je de geleverde producten met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan ons te retourneren.

Onjuiste gegevens.
Als een bestelling niet bezorgd kan worden doordat de adresgegevens onjuist zijn, zal deze als geannuleerd worden beschouwd. Wij verzoeken u de adresgegevens dan ook zorgvuldig te controleren.
Wanneer een pakket retour komt bij ons omdat de adresgegevens niet kloppen dan zijn wij genoodzaakt om de kosten voor het retour gestuurde pakket in rekening te brengen, tevens worden de verzendkosten welke ons in rekening gebracht wordt door de vervoerder doorbelast aan de klant.
Geopende verpakkingen van vitaminen en/of voedingsmiddelen worden nooit geaccepteerd. Dit in het belang van de voedselveiligheid.
Tell a Friend