Proteine ijs

Wanneer je sport is de kans groot dat je een proteïne shake gebruikt. Dit kan soms gaan vervelen en met warm weer heb je misschien helemaal geen zin in zo'n shake. Voor deze momenten staat hieronder een goed alternatief!
Het wordt langzaamaan weer lekker weer! Heerlijk in het zonnetje hardlopen, zwemmen of een parkour door een park afleggen. Ontzettend lekker en gezond dat buiten sporten, maar je krijgt het er wel erg warm van. Zeker als de zon volop je bol staat. Probeer dan eens Proteïne ijs, een simpel maar voedzaam ijsje vol vitaminen, mineralen, vezels en eiwitten!

Benodigdheden:
- 1 bevroren banaan
- 1 handje bevroren vruchten naar keuze
- Een a twee eetlepels HARD BODY of ACTI-PRO

En een keuken machine

Bereidingswijze
Vries stukjes (licht groen en lichtgele) banaan in. Kies een fruitsoort, of meerdere soorten en vries deze ook in. Denk bijvoorbeeld aan ananas, frambozen, blauwe bessen of mango.
Wacht tot deze goed bevroren zijn en doe deze samen met een schepje HARD BODY of ACTI-PRO in een keukenmachine.

Let op!
Dit kan nogal herrie gaan maken. Zet de machine aan, en draai de vruchten tot een egaal ijs. Zo simpel kan lekker zijn, geniet ervan!

Tip:
Heb je kinderen? Vries het ijs dan eens in leuke vormpjes in.

Een ijsstokje erin en je kinderen zullen niet eens door hebben dat ze smullen van een gezond ijsje!

Share this article